اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

پارک آکتور آنتالیا

پارک آکتور آنتالیا

آنتالیا یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای توریستی در ترکیه میباشد، در این راستا آنتالیا و مسئولین برای کسب رضایت گردشگران که به این شهر سفر میکنند خدمات رفاحی و تفریحی فراوانی را تدارک دیده اند، از جمله آنها پارک آکتور آنتالیا میباشد. شما می توانید یک روز دلپذیر را به همراه خانواده خود در بزرگترین مرکز تفریحی سرگرمی آنتالیا یعنی پارک اکتور Antalya Aktur Lunapark سپری کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پارک آکتور با ما باشد.


معرفی پارک آکتور آنتالیا

پارک آکتور آنتالیا در ساحل کنیالتی نزدیک یک مرکز خرید بزرگ در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. پارک تفریحی اکتور در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و با گذشت زمان و با توسعه فناوری، تجهیزات خود را به مدرن ترین وسایل مجهز کرده است. علیرغم گذشت چندین سال از تاسیس این پارک، همچنان آکتور در رده سرگرم کننده ترین مکان های آنتالیا جای دارد. وسایل بازی موجود در پارک آکتور از بالاترین استاندارد و کیفیت برخوردار هستند، بنابراین خانواده ها می توانند با اطمینان خاطر با فرزندان خود به این مکان بیایند و با حفظ ایمنی کامل به بازی و تفریح سرگرم شوند.


ورودی پارک آکتور آنتالیا 

ورودی پارک آکتور

در طول ۲۸ سال اخیر، مساحت این پارک تا ۹۰ هزار مترمربع گسترش یافته است. به طور میانگین حدودا ۶۵۰۰۰ بازدید در طول یک هفته از این پارک صورت می گیرد.

تفریحات پارک آکتور آنتالیا

پارک اکتور Aktur در مقایسه با سایر پارک های آنتالیا در بالاترین سطح از نظر جذابیت قرار دارد. شما می توانید همزمان هیجان، ترس و ماجراجویی را در پارک اکتور تجربه کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. همچنین پارک اکتور به عنوان یکی از مکان های پیشرو در واحدهای مختلف می باشد.


تصویری زیبا از پارک آکتور آنتالیا 

تصویری زیبا از پارک آکتور

علاوه بر وسایل بازی متنوع، یک سینما ۵ بعدی نیز در داخل پارک وجود دارد که تجربه بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از جمله مهم ترین و مهیج ترین وسایل بازی موجود در این پارک می توان به چرخ و فلک، قطار، هشت پا، ماشین بازی، گوندولا (نوعی قایق سواری) و ترامپولین (توری که در آکروبات از آن استفاده میشود) اشاره کرد.

از جمله مهیج ترین و پرطرفدارترین واحدهای پارک تفریحی اکتور عبارتند از:

  • حلقه بالابر: شما می توانید به طور همزمان هیجان چرخش ۳۶۰ درجه و ارتفاع ۳۰ متری را تجربه کنید.
  • قایق سواری Barbossa: جزو جالب ترین و شبیه ترین قایق های گوندولا به شمار می رود.
  • Adrenaline Maxx: همان طور که از اسم این وسیله پیداست شما می توانید بیشترین هیجان را در زمان استفاده از این وسیله تجربه کنید. این وسیله قادر به چرخش همزمان افقی و عمودی است.
  • Crashing Auto: همه افراد از ۷ تا ۷۰ سال می توانند لحظاتی از ماشین سواری در یک مسیر گسترده لذت ببرند.
  • Twister Coaster: این وسیله به شکل یک قطار است که سرعتی بیش از قطارهای معمولی دارد. این وسیله هیجان و ترس را به طور همزمان برای شما به ارمغان خواهد آورد.

جشنواره پارک آکتور آنتالیا

از سال ۱۹۹۷ هر ساله در روز ۲۷ آوریل جشنواره ای در پارک اکتور برگزار می شود که در طول این جشنواره حدود ۳۰ هزار کودک به صورت رایگان از وسایل بازی این پارک بهره مند می شوند.

ساعت کار پارک آکتور آنتالیا

۱۰ صبح تا ۱۲ بامداد

قیمت بلیت پارک آکتور آنتالیا

شما برای ورود به این شهربازی باید بلیت تهیه نمایید، به ازای بازی با ۱۰ وسیله باید ۳۰ لیر ترکیه، معادل ۲۰ دلار یا ۶۴ هزار تومان پرداخت کنید و پس از آن اگر مایل به بازی با ۱۰ وسیله ی دیگر باشید باید باز هم ۶۴ هزار تومان هزینه کنید.

آدرس پارک آکتور آنتالیا

آنتالیا، کونیالتی، بلوار آتاتورک، شهربازی اکتور لوناپارک.

امیدواریم که این مطلب در سفر به شهر آنتالیا برای شما مفید واقع شود.


منبع »پارک آکتور آنتالیا | چگونه به پارک آکتور آنتالیا برویم ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.