اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

دروازه قرآن شیراز

دروازه قرآن شیراز

دروازه قرآن یکی از دروازه‌های به جای مانده از دوره‌های قدیم در شیراز است که امروزه به عنوان یکی از آثار تاریخی این شهر به حساب می‌آید.ما در این مطلب قصد داریم تا با ارائه تصااویر دروازه قرآن شیراز به بررسی آن بپردازیم.

quran-gate.jpg (700×331)

ادامه مطلب دروازه قرآن شیراز

ارگ کریم خانی شیراز

ارگ کریم خانی شیراز

قصد سفر به شهر تاریخی شیراز را دارید؟آیا می خواهید با تور شیراز از اماکن تاریخی شهر شیراز دیدن کنید؟ما با شما هستیم.ما دراین مطلب قصد داریم تا  یکی ازمعروف ترین اماکن تاریخی شهر پرآوازه شیرازرا به شما معرفی کنیم.در ادامه با ارائه فیلم و عکس ارگ کریم خانی شیراز به معرفی آن خواهیم پرداخت.

karimkhani-citadel-shiraz-6.x73060.jpg (700×467)

ادامه مطلب ارگ کریم خانی شیراز

 

خانه زینت الملوک قوامی شیراز

خانه زینت الملوک قوامی شیراز

قصد سفر به شیراز را دارید؟می خواهید با مشاهیر شیراز آشنا شوید؟حتما سری به خانه زینت الملوک قوامی شیراز بزنید.خانه زینت الملوک قوامی شیراز مجموعه بی نظیر در دل شهر پر آوازه شیراز است که نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند.ما قصد داریم در این مطلب با ارائه فیلم وتصاویر خانه زینت الملوک قوامی شیراز به  معرفی این مجموعه  بپردازیم.

zinatolmolok-ghavami-shiraz5.x73060.jpg (700×340)

ادامه مطلب خانه زینت الملوک قوامی شیراز

دره ستارگان قشم

دره ستارگان قشم یکی از بی نظیرترین دیدنی های ایران و جزیره قشم است که غیر ممکن است فردی به جزیره قشم سفر کند و از این منطقه بکر دیدن نکند.بادساگروپ به شما پیشنهاد می دهد تا در سفر خود به جزیره قشم حتما و حتما بازدید از جاذبه بی نظیر دره ستارگان قشم دیدن کنید.در ادامه با ما باشید.

Qeshm-Stars-Valley1.x73060.jpg (700×419)

ادامه مطلب دره ستارگان قشم

 

قلعه دختر باکو

قلعه دختر باکو یکی از معروف ترین دیدنی های شهر باکو است که بی ربط از تاریخ ایران نیست.اگر قصد سفر به شهر باکو را دارید پیشنهاد می دهیم که بازدید از قلعه دختر باکو را از دست ندهید.ما قصد داریم در این مطلب با ارائه فیلم و عکس قلعه دختر باکو به معرفی آن بپردازیم.

tower3.x73060.jpg (700×467)

ادامه مطلب قلعه دختر باکو

راستی اگر قصد سفر به کشور آذربایجان و شهر زیبای باکو را دارید،خواهشمندیم برای رزرو تور باکو با همکاران ما در واحد فروش بادسا گروپ در تماس باشید.