اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

باغ وحش وکیل آباد مشهد

اگر قصد سفر به مشهد و زیارت حرم امارضا(ع)را دارید،در سفر خود و در تور مشهد از تنها باغ وحش شهر مشهد که در منطقه وکیل آباد واقع شده است دیدن کنید.ما در این مطلب قصد داریم تا با ارائه تصاویر باغ وحش وکیل آباد مشهد به معرفی آن بپردازیم.

vakil-abad-zoo-2.jpg (600×355)

 

ادامه مطلب باغ وحش وکیل آباد مشهد

هتل ارم قشم

اگر قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید و بدنبال هتلی چهارستاره و نوساز هستید،هتل ارم قشم میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.ما در این مطلب قصد داریم تا با ارائه تصاویر هتل ارم قشم به معرفی آن بپردازیم.

eram-hotel-qeshm-4-1.jpg (700×471)


 

ادامه مطلب هتل ارم قشم

باغ جهان نما شیراز

در شهر شیراز باغ های زیبا و معروفی وجود دارد که نظر هر گردشگری را به خود جلب میکند.ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی قدیمی ترین باغ شیراز که به باغ جهان نما معروف است بپردازیم.

jahannama-garden-3.jpg (700×490)

 

ادامه مطلب باغ جهان نما شیراز

 

قلعه پرتغالیها در قشم

شاید برای شما هم جالب باشد که جزیره قشم دارای جاذبه های توریستی فراوانی است که نظر هر گردشگری را به خود جلب میکند.در این مطلب قصد داریم تا به معرفی یکی از این دیدنی ها که به قلعه پرتغالیها معروف است بپردازیم.


 Portuguese-Castle-3.jpg (700×499)

ادامه مطلب قلعه پرتغالیها در قشم

 

باغ ارم شیراز

باغ ارم شیراز،مجموعه ای معروف و زیبا است که در دل شهر تاریخی شیراز واقع شده است و امکان ندارد که کسی نام باغ ارم شیراز را نشنیده باشد.ما در این مطلب قصد داریم تا با ارائه فیلم و تصاویر باغ ارم شیراز به بررسی آن بپردازیم.

Eram-Garden-1.jpg (700×387)

 

ادامه مطلب باغ ارم شیراز