اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

با شهر گوریس ارمنستان آشنا شوید

شهر گوریس ارمنستان

شهر گوریس ارمنستان یکی از زیباتری شهرهای کشور ارمنستان می باشد که گردشگران عزیز می توانند در کنار دیگر شهر های این کشور نظیر شهر کاپان ارمنستان،شهر مغری ارمنستان و شهر ایروان ارمنستان از آن بازدید کنند.


جغرافیا شهر گوریس ارمنستان

شهر گوریس ارمنستان یک شهر بسیار زیبا در جنوب استان سیونیک می باشد  که در دره رودخانه گوریس که 254 کیلومتر از ایروان و 60 کیلومتر از استان کاپان فاصله دارد ، قرار گرفته است.


شهر گوریس ارمنستان

جمعیت شهر گوریس ارمنستان

گوریس یک جامعه شهری است و دومین شهر مهم استان سیونیک است .در سرشماری سال 2011 جمعیت این شهر 23261 نفر گزارش شده است.  گوریس در گذشته به نام های کورس و گوریاک مشهور بوده است.

طبیعت شهر گوریس

این شهر دارای ارتفاع 1385 متر از سطح دریا می باشد . کوه های اطراف بسیار معروف این شهر مربوط به قرون وسطی می باشند.  هم چنین پناهگاه حیات وحش گوریس در جنوب شرقی این شهر قرار دارد که مساحت آن 18.5 کیلومتر می باشد.

شهر گوریس یک شهر کوهستانی با زمستان های برفی معتدل و تابستان های گرم است. متوسط دما در ژانویه 1.3- سانتی گراد و در جولای 19 سانتی گراد است .سطح بارش در این شهر 500-600 میلی متر است.بازدید از این شهر در تور زمینی ارمنستان میتواند برای شما جذاب باشد.


طبیعت شهر گوریس امنستان

شهر گوریس ارمنستان یک مرکز فرهنگی برجسته در سیونیک است ،این شهر دارای یک کاخ فرهنگی ،یک کتابخانه عمومی و یک تئاتر درام است. موزه باستان شناسی گوریس از سال 1948 دایر می باشد و گالری هنر از سال 2001 افتتاح گردیده . هم چنین شهر گوریس دارای میراث غنی موسیقی در کشور ارمنستان می باشد. این شهر زادگاه موسیقیدان مشهور گوسان آشوت می باشد.جشنواره سالانه توت در شهر گوریس در ماه اوت هر ساله برگزار می گردد که شما میتوانید در تور ارمنستان از آن دیدن کنید.


شهر گوریس ارمنستان 1

فرودگاه گوریس به عنوان فرودگاه شینوهیر شناخته شده ، چرا که این فرودگاه در جنوب این شهر در کنار روستای شینوهیر قرار دارد.این فرودگاه از زمان فروپاشی جماهیر شوروی در سال 1991 بسته شده است. البته دولت ارمنستان برنامه بازسازی و بازگشایی این فرودگاه را برای سال 2016 دارد. این فرودگاه منطقه بسیار خوبی برای گردشگران سیونیک و کوهستان زنگزور، صومعه تاتو و استراحتگاه تابستانی اطراف شهر می باشد.

شرایط اقتصادی شهر گوریس

در شهر گوریس بیشتر صنایع کوچک فعال می باشد، واحد های صنایع غذایی کوچک این شهر دارای ودکاهای دست ساز از جمله انواع میوه جات مثل توت، زرد آلو و غیره می باشد. همچنین این شهر یکی از شهر های تولید کننده برق در ارمنستان می باشد.

شرایط فرهنگی – مذهبی – اجتماعی شهر گوریس

گوریس یکی از مراکز مهم آموزشی در استان سیونیک می باشد؛ دانشگاه دولتی گوریس، در این شهر ۲ کالج، ۷ مدرسه، ۷ مهد کودک، ۲آ موزشگاه موسیقی ، ۲مدرسه ورزشی و یک مدرسه مخصوص هنرها نیز دایر شده است.

کلیسای جامع سنت گریگور هم در گوریس وابسته به کلیسای ارامنه می باشد.

شهر گوریس با دو شهر نویش از بلاروس و شهر وینه ایسره از فرانسه  همخوانی بسیار دارد.

خواهشمندیم برای رزرو تور ارمنستان با ما در تماس باشید.


منبع 


https://badsagroup.com/


بازاریابی آرایشگاه

ایده هایی برای بازاریابی آرایشگاه

شاید شما قصد افتتاح آرایشگاه را داشته باشید یا اینکه در حال حاضر صاحب یک آرایشگاه هستید.احتمالا اکنون در این فکر هستید که چگونه میتوانید با هزینه ای اندک برای آرایشگاه خود مشتریان وفادار جذب کنید.ما در این مقاله ایده های برای بازاریابی آرایشگاه را به شما خواهیم گفت.در ادامه با ما باشید.

 barber-marketing-4.jpg (600×400)

ادامه مطلب بازاریابی آرایشگاه