اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

مجسمه بزرگ بودا پوکت

مجسمه بزرگ بودا پوکت

پوکت یکی از استان های مهم تایلند است که در جنوب این کشور قرار دارد؛ مقصدی که آن را اغلب با بنادر و جزایر زیبایش می شناسند و گردشگران به این ناحیه می روند تا کمی استراحت کرده و از سواحل جذاب و دیدنی آن بهره مند شوند. یکی از معروف ترین و مهم ترین بنادر این استان چالونگ (Chalong) نام دارد که هتل و اقامتگاه های متعددی هم در آن بنا کرده اند. در سمت شمال غربی چالونگ و بر فراز تپه ای با نام نَکِرد (Nakkerd Hills) مجسمه ی غول پیکری به چشم می خورد که به مجسمه بزرگ بودا پوکت شهرت دارد.


معرفی مجسمه بزرگ بودا پوکت

مجسمه بزرگ بودا پوکت چهره ی بودا را به تصویر کشیده که ۴۵ متر ارتفاع، ۲۵.۴۵ متر عرض و حدودا ۱۳۵ تن وزن دارد و جزو مهم ترین پروژه عمرانی تایلند در ۱۰۰ سال اخیر بوده است. اگر اینجا را برای گشت و گذار انتخاب کنید، هم می توانید از مناظر فوق العاده ی اطراف بهره ببرید و هم به همراه سایر بازدیدکننده ها گشتی جذاب در میان فرهنگ و مذهب تایلندی ها بزنید.


تصویر زیبا مجسمه بزرگ بودا پوکت 

تصویر زیبا مجسمه بزرگ بودا

تندیس های بودا برای مردمان تایلند بسیار مقدس و قابل احترام است. ۹۵ درصد از جمعیت این کشور پیرو مذهب بودایی اند و با سفر به این سرزمین صدها و بلکه هزاران مجسمه در ابعاد گوناگون از بودا را مشاهده خواهید کرد. اغلب به اشتباه تصور می کنند که بودا تنها نام بنیان گذار مذهب بودایی است؛ اما جالب اینجاست که بوداهای متعددی وجود دارند. در حقیقت به افراد بلندمرتبه و مقدس در این مذهب، لقب بودا را می دهند و به همین خاطر هر یک از مجسمه هایی که از بودا می بینیم شکل و شمایل منحصر به فرد خود را دارند.

دلیل ساخت مجسمه بزرگ بودا پوکت

تایلندی ها در بین سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ میلادی در تلاش برای یافتن راهی بودند که جوانانشان را به دین بودا علاقمندتر کنند و ساخت این مجسمه هم یکی از راهکارهایی بود که در همین دوران پیشنهاد شد. همچنین در بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ میلادی برای توسعه ی بیشتر اقتصادی کشور تایلند و جذب توریست و جوانان، تصمیم بر آن شد تا مجسمه ی بودای بزرگ در پوکت ساخته شود.


تصویری زیبا از مجسمه بزرگ بودا پوکت 

تصویری زیبا از مجسمه بزرگ بودا

هزینه ساخت مجسمه بزرگ بودا پوکت

مجسمه بودای بزرگ یا بیگ بودا برای همه ی تایلندی ها اهمیت بسیاری دارد. با این که این اثر قدمت زیادی ندارد؛ اما از همان زمان ساخت مورد احترام و توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این مجسمه را در سال ۲۰۰۷ میلادی ساختند و برای اتمام این پروژه ۱۰۰ میلیون بات (حدود ۱۲ میلیارد تومان) خرج کردند که برای ساخت یک مجسمه مبلغی سرسام آور به حساب می آید. از دلایل اصلی بالا رفتن هزینه ها در این پروژه استفاده از سنگ مرمر سفید و طلا در قسمت های مختلف مجسمه است.

آشنایی با بخشهای مختلف مجسمه بزرگ بودا پوکت

در این بخش سعی می کنیم به گوشه گوشه ی این مجسمه سر بزنیم و تجربیاتمان را با شما به اشتراگ گذاریم.

پلکان مجسمه بزرگ بودا پوکت

درست رو به روی مجسمه ی بزرگ بودا، پلکانی بسیار دیدنی از جنس سنگ مرمر و بتن وجود دارد که چهره ی محوطه را شاهانه و سلطنتی کرده است. این پله ها آن قدر وسیع هستند که ابهت و شکوه مجسمه را چند برابر نموده اند. قرار است در برنامه های آتی، بخش های دیگری هم به این پله ها اضافه شود. اگر قصد بالا رفتن از این پلکان را دارید حتما آب آشامیدنی همراه ببرید چون فتح آن ها اصلا کار آسانی نیست.


پله های مجسمه بزرگ بودا پوکت 

پله های مجسمه بزرگ بودا

پرستشگاه بودائیان در مجسمه بزرگ بودا پوکت

اگر با دقت به تصاویر نگاه کنید، خواهید دید که مجسمه ی بزرگ بودا بر روی یک سکو نشسته است و در اصل یک طبقه در زیر آن وجود دارد. برای این که به محوطه ی مجسمه برسید و آن را از بهترین زاویه تماشا کنید، باید حتما از این طبقه عبور نمایید. در این سطح، نمایشگاهی دائمی برپاست و در آن عکس ها، تندیس ها و مجسمه های افراد والا مقام مذهب بودایی به چشم می خورند. اگر با اشخاص سیاسیِ مهم در تایلند، آشنایی داشته باشید گاها تصاویر و یادبودهایی از آن ها را در این بخش مشاهده خواهید کرد.


پرستشگاه مجسمه بزرگ بودا پوکت 

پرستشگاه مجسمه بزرگ بودا

در این نمایشگاه سعی دارند مراجعان را بیشتر با عقاید و رسوم مردمان تایلند و پیروان بودا آشنا کنند. البته در همین قسمت برخی از بودائیان به پرستش و راز و نیاز با مجسمه های مقدسشان می پردازند و پیشکش هایی هم به آنان تقدیم می کنند.

محوطه زیبای اطراف مجسمه بزرگ بودا پوکت

جذاب ترین بخش بازدید از مجسمه ی بودای بزرگ پوکت، گشت و گذار در اطراف و محوطه ی آن است؛ محوطه ای وسیع که حدودا ۲۵۰۰ متر مربع مساحت دارد. در این قسمت چندین مجسمه ی کوچک دیگر را مشاهده خواهید کرد که هر یک نماد و نمایانگر یکی از داستان ها و افسانه های پیروان مذهب بودا هستند. باید با این مذهب بیشتر آشنا باشید تا معنا و مفهوم و داستان مجسمه های کوچک را متوجه شوید زیرا این تندیس ها دارای هیچ گونه توضیحی نیستند.


بخشهای مجسمه بزرگ بودا 

بخشهای مجسمه بزرگ بودا

عرشه بازدید

از ابتدای ورود به محوطه ی بودای بزرگ، تابلوهای راهنما، شما را به سوی عرشه ی بازدید (view point) راهنمایی می کنند. برای رسیدن به این قسمت باید نمایشگاه و چند پله را پشت سر بگذارید. به محوطه ی رو بازی خواهید رسید که از آن جا به وضوح مجسمه ی بودای پوکت را خواهید دید؛ آن هم از زاویه ی پایین. به عرشه ی بازدید که بروید، مجسمه ی بودا کاملا بالای سر شما قرار خواهد گرفت و همین موضوع بر ابهت آن اضافه می کند؛ اینجاست که اوج بزرگی و عظمتش را احساس خواهید کرد.


بخشهایی از مجسمه بزرگ بودای پوکت 

بخشهایی از مجسمه بزرگ بودای

فعالیت و تفریحات اطراف مجسمه بزرگ بودا پوکت

آب و هوای پوکت در بیشتر اوقات سال بسیار دلچسب است و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی برای گشت و گذار و تفریح به سوی مجسمه ی بودای بزرگ بیایند؛ اما این همه یک ماجرا نیست، تفریحات متعدد دیگری هم در کنار این مجسمه وجود دارد از جمله آنها :

  • گشت و گذار در طبیعت اطرف مجسمه
  • عکاسی
  • پیاده روی
  • موتور سواری
  • مدیتیشن
  • تماشای غروب آفتاب

امکانات محوطه مجسمه بزرگ بودا پوکت

رستوران: در کنار مجسمه ی بزرگ بودا رستوران وجود ندارد تا سبک و سیاق مذهبی این سازه حفظ شود؛ اما وجود غذاخوری در اینجا امری ضروری است، به همین خاطر روی تپه ی نِکرد رستورانی محلی ساخته اند تا نیاز مراجعان را برآورده سازد.

لباس رایگان: به دلیل این که تعداد زیادی از گردشگران از ساحل، مستقیما به سوی مجسمه ی بودا می آیند، ممکن است لباس هایی پوشیده به تن نداشته باشند؛ امری که بودایی ها آن را نوعی بی احترامی به بودا می دانند. برای رفع این مشکل، در همین مجموعه و در هنگام ورود لباس هایی بلند، به صورت رایگان در اختیار مراجعان قرار می گیرند.

نیمکت: در جای جای محوطه ی مجسمه بزرگ بودا نیمکت و میزهایی برای استراحت مراجعان قرار داده اند.

آلاچیق: به دلیل این که گاهی شدت آفتاب بازدیدکننده ها را آزار می دهد، در این مجموعه ی تفریحی و مذهبی آلاچیق هایی برای استراحت گردشگران تور تایلند نیز وجود دارد که اگر زیرانداز همراه داشته باشید مکان های خوبی برای اتراق کردن هستند.

فروشگاه: فروشگاه های کوچکی در اطراف مجسمه ی بزرگ بودا وجود دارد که خوراکی های سبک، نوشیدنی و سوغات را ارائه می دهند.

بهترین فصل سفر به سمت مجسمه بزرگ بودا پوکت

نوامبر تا فوریه (آبان تا بهمن): خنک ترین روزهای پوکت را در این بازه خواهید دید و حجم بالای گردشگران در جزیره به چشم می خورند. دمای هوا میان ۲۳ تا ۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است و می توان آن را خنک ترین و خشک ترین روزهای پوکت نامگذاری کرد. بنابراین می توان گفت آبان تا بهمن بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل بهشتی پوکت و کیف کردن با تفریحات آبی این جزیره است.

مارس تا اواسط می (اسفند تا آخر اردیبهشت): گرم ترین روزهای پوکت را در این فاصله می توان تجربه کرد. دمای هوا اغلب ۳۵ درجه سانتیگراد به بالا بوده و رطوبت هوا نیز بسیار بالاست. البته فروردین و یا ماه آوریل نیز می تواند زمان خوبی برای سفر به تایلند و پوکت باشد، چرا که در این هنگام می توانید شاهد فستیوال سونگکَران، جشن سال نوی تایلندی ها باشید.

اواسط می تا اکتبر (خرداد تا مهر): فصل بارش های موسمی تایلند و جزیره پوکت پیش روی شماست. گرچه دمای هوا چندان بالا نمی رود و اغلب در حدود ۲۸-۲۹ درجه سانتیگراد است؛ اما بارش های سیل آسای این زمان دلیل چندان خوبی برای سفر باقی نمی گذارند. اما اگر با باران مشکلی ندارید، در عوض می توانید از رطوبت پایین هوا و قیمت های بسیار پایین همه چیز لذت ببرید. می توان گفت این زمان ارزان ترین زمان سفر به تایلند محسوب می شود.

چطور به بازدید از مجسمه بزرگ بودا پوکت برویم؟

بهترین راه رسیدن به مجسمه بودا در پوکت این است که ابتدا به چالونگ بروید و سپس وارد جاده ی چائو فا (Chao Fa) شوید. در این جاده علائم راهنمای متعددی با رنگ های سفید و قرمز به چشم می خورند که شما را به راحتی به سوی مجسمه ی بزرگ خواهد برد.نکته مثبت درباره رسیدن به مجسمه بودا این است که راه را گم نخواهید کرد زیرا در تمام طول مسیر مجسمه ی غول پیکر بودا قابل مشاهده است. برای رسیدن به این مجسمه از چالونگ باید مسافتی در حدود ۶ کیلومتر را پشت سر بگذارید.

آدرس مجسمه بزرگ بودا پوکت

تایلند، پوکت، شهرستان مینگ، منطقه کارون.

خوشبختانه بازدید از مجسمه بزرگ بودا در پوکت رایگان است.

ساعات بازدید: ۱۹:۰۰ تا ۸:۰۰

امیدواریم که این مطلب در سفر به شهر پوکت برای شما مفید واقع شود.

خواهسمندیم در صورتیکه قصد سفر به کشور تایلند را دارید،برای رزرو تور تایلند با ما در تماس باشید.

منبع :بادساگروپ

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را با هدف خدمتگزاری به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز کرد. ساختمان این هتل در ۵ طبقه بنا شده که ۳۹ باب اتاق آن در چهار طبقه پراکنده شده اند. هتل میامی در خیابان امام رضا واقع شده است که همین امر موجب دسترسی آسان مهمانان به مراکز خرید اطراف حرم امام رضا شده است. هتل میامی مشهد به همراه پرسنل مجرب و با ارائه خدمات مناسب، افتخار میزبانی از زائران این حرم مطهر را دارد.


تصویری از ساختمان هتل میامی مشهد 

تصویری از ساختمان هتل میامی

از ویژگی‌های بارز این مجموعه می‌توان به دسترسی راحت و آسان به خطوط بی آر تی، نزدیکی به مراکز خرید و تازه تاسیس بودن هتل اشاره نمود.

امکانات هتل میامی مشهد

لابی ، آسانسور ، صندوق امانات، نمازخانه ، آژانس مسافرتی ، پله اضطراری ، فتوکپی ، فکس ، پرینتر ، گشت نیم روزی ،چایخانه سنتی ، کافی شاپ ، تاکسی سرویس ، اتاق چمدان ، روزنامه ، پذیرش ۲۴ ساعته ، دستگاه واکس کفش ،ترانسفر رفت و برگشت با هزینه ، اتاق تلفن (اپراتور) ، کپسول آتش نشانی

رستوران و کافی شاپ هتل میامی مشهد

رستوران هتل میامی واقع با فضایی بزرگ و با طراحی منحصر به فرد با ظرفیت ۱۵۰ نفر در طبقه پنجم هتل واقع شده .ساعت کاری آن از ۷:۳۰ الی ۹:۳۰ و ۱۳ الی ۱۵ و شب ها ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ می باشد.کافی شاپ هتل در طبقه همکف واقع شده و به صورت ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان گرامی این هتل می باشد.


تصویری از کافی شاپ هتل میامی مشهد

تصویری از کافی شاپ هتل میامی

جاذبه های اطراف هتل میامی مشهد

  • فاصله تا آرامگاه فردوسی ۳۹ دقیقه با خودرو (۳۷ کیلومتر و ۷۰ متر)
  • فاصله تا موزه آستان قدس رضوی ۱۱ دقیقه پیاده (۳ کیلومتر و ۷۸۸ متر)
  • فاصله تا باغ پرندگان ۲۵ دقیقه با خودرو (۲۰ کیلومتر و ۳۷۸ متر)
  • فاصله تا پارک باباقدرت ۶ دقیقه پیاده (۳ کیلومتر و ۱۱۵ متر)
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی ۱۳ دقیقه پیاده (۶ کیلومتر و ۹۸۰ متر)
  • فاصله تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) ۱۰ دقیقه پیاده (۳ کیلومتر و ۷۳۱ متر)
  • فاصله تا بازار فردوسی ۱۶ دقیقه پیاده (۱۱ کیلومتر و ۵۹۴ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری آرمان ۱۴ دقیقه پیاده (۵ کیلومتر و ۳۷۶ متر)
  • فاصله تا ویلاژتوریست ۳۰ دقیقه با خودرو (۲۴ کیلومتر و ۸۵۷ متر)
  • فاصله تا بازار مرکزی ۱۱ دقیقه پیاده (۳ کیلومتر و ۸۴۸ متر)
  • فاصله تا بازار گوهر شاد ۱۸ دقیقه پیاده (۷ کیلومتر و ۱۸۳ متر)
  • فاصله تا آبشار کنگ طرقبه ۱۰ دقیقه پیاده (۳ کیلومتر و ۵۴۵ متر)
  • فاصله تا کمپ غدیر ۱۰ دقیقه پیاده (۶ کیلومتر و ۷۱۵ متر)
  • فاصله تا پارک پردیس قائم ۲۷ دقیقه با خودرو (۱۱ کیلومتر و ۵۲۸ متر)

شماره تلفن هتل میامی مشهد

تماس : ۳۸۵۴۰۸۴۸-۰۵۱

آدرس هتل میامی مشهد

مشهد -خیابان امام رضا (ع)-امام رضا۳۵

امیدواریم که این مطلب در سفر به شهر مشهد برای شما مفید واقع شود.

خواهشمندیم در صورتیکه قصد سفر به شهر مشهد را دارید،برای رزرو تور مشهد با ما در تماس باشید.

منبع: هتل میامی مشهد - بادساگروپ

ایالت پراک مالزی

ایالت پراک مالزی

ایالت پراک مالزی در ساحل غربی مالزی غربی واقع شده است .پراک به شهر نقره ای معروف است و دومین ایالت وسیع این بخش ، بعد از استان کداح بحساب می آید . شهر ایپو (ipoh) با مساحت حدود ۶۴۳ کیلومتر مربع ، پایتخت ایالت پراک است .پراک آب و هوایی گرمسیری با دمایی بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد دارد. این ایالت با مساحت ۲۱۰۰۶ کیلومتر مربع و جمعیت ۲۳۹۳۰۰۰ نفر در سال ۲۰۰۹ ، جزو یکی از مراکز مهم برای گردشگران و توریست های مالزی میباشد. پارک های بزرگ ، خیابان های منظم و سنگ فرش شده که در بخشهای گوناگون آن جاذبه های مختلف وجود دارد ، تنها بخشی از دیدنی های این ایالت است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند .


صنعت ایالت پراک مالزی

نام پراک در زبان مالایی به معنای “نقره ای” است و به علت همین صنعت قلع به این ایالت تعلق گرفته است.کشف معادن قلع تاثیر بسزایی در تاریخ و اقتصاد آن داشته است. ثروت به دست آمده از این معادن، باعث رشد شهرها و گسترش تجارت در این ایالت شده است.به علاوه این صنعت، صنعت ماهی گیری هم در این ایالت رونق بسزایی دارد.


نمایی از شهر ایالت پراک مالزی

نمایی از شهر ایالت پراک

بخشهای ایالت پراک مالزی

بخش‌های ایالت پراک: باتانگ پادانگ (Batang Padang)، هیلیر پراک (Hilir Perak)، هولو پراک (Hulu Perak)، کریان (Kerian)، کینتا (Kinta)، کوالا کانگسار (Kuala Kangsar)، لاروت (Larut)، ماتانگ (Matang)، سلما (Selema)، مانجونگ (Manjung)، پراک تنگاه (Perak Tengah)، کامپار (Kampar).


نمایی از شهر ایالت پراک مالزی 

نمایی از شهر ایالت پراک

تایپینگ (Taiping) در شمال ایالات یکی دیگر از شهرهای دیدنی است . قدیمی ترین موزه کشور مالزی در این شهر قرار دارد، در بالای تپه ای که دارای هوای خنک تری است هتل بسیار زیبائی بنا شده است . این شهر دارای باغهای دریاچه و باغ وحش متعددی میباشد . مناطق دیگر دیدنی عبارتند از باتو گاجاه (Batu Gajah) در این منطقه قلعه کلی (Kellie) قرار دارد که توسط یک مزرعه دار ثروتمند اسکاتلندی ساخته شده است .


جزیره پانگکور مالزی 

جزیره پانگکورای

پانکگور(Pangkor) جزیره ای است در محدوده این ایالت با سواحل زیبا که در نوع خود در جهان بی نظیر است. علاقمندان به پرندگان خاور دور می بایستی از کوالاگولا (Kuala Gula) در شمال این جزیره دیدن کنند . بیش از یک صد نوع مختلف پرنده در این منطقه یافت میشود .جاذبه های معروف این ایالت عبارتند از : تپه‌های سنگی پراک، دو غار معبد معروف به نام‌های سام پوتونگ و پراگ تونگ ، مسجد عبودیه، قصر اسکندریه،کوالا کانگسر (محل اقامت سلطان ایالت) است.

امیدواریم که این مطلب در سفر به کشور مالزی برای شما مفید واقع شود.

خواهشمندیم در صورتیکه قصد سفر به کشور مالزی را دارید،برای رزرو تور مالزی با ما در تماس باشید.


منبع : ایالت پراک مالزی

تپه آولاباری تفلیس

تپه آولاباری تفلیس

یکی از جاذبه های گردشگری شهر تفلیس گرجستان که سالانه گردشگران زیادی از کل دنیا برای بازدید به آنجا می روند تپه ی آولاباری (Avlabari) است. این تپه بر روی صخره ای در منطقه ی شرقی رودخانه کورا واقع شده و به عنوان یکی از محله های قدیمی شهر تفلیس به شمار می رود و تا پل متخی (پلی که بخش قدیمی تفلیس را به بخش مدرن متصل می کند) از منطقه شهر قدیمی امتداد دارد.



تصویر زیبا از تپه آولاباری تفلیس

تصویر زیبا از تپه آولاباری

تاریخچه تپه آولاباری تفلیس

در طول تاریخ و در زمان های مختلف، این منطقه دو بار مورد حمله دشمنان قرار گرفت. از جمله اصلی ترین دلیل این حملات، مشرف بودن این تپه بر منطقه تفلیس و موقعیت مکانی مناسب تپه آولاباری بود. این حملات در تاریخ های ۱۲۲۶ توسط جلال الدین و ایرانیان در سال ۱۵۲۲ صورت گرفت. قابل ذکر است که در آن زمان گرجستانی هایی که با دین و سیاست مخالفت می کردند از روی پل متخی به داخل رودخانه پرتاب می شدند.


تصویر زیبا از تپه آولاباری تفلیس 

تصویر زیبا از تپه آولاباری تفلیس

در تپه آولاباری مجسمه ای از پادشاه گرگاسالی (Gorgasali) که در قرن پنجم شهر تفلیس را به عنوان پایتخت خود برگزید، دیده میشود؛ همچنین این پادشاه در این منطقه کلیسا و کاخ خود را ساخت و البته بعدها کاخی برای داوود شاه در اینجا ساخته شد و در همین کاخ ملکه تامار با شوهر دوم خود "دیوید سوسلان" ازدواج کرد؛ اما در نهایت در سال ۱۲۳۵ قصر و کلیسا در حمله ‌ای توسط مغول ها نابود شد.


تصویر زیبا از تپه آولاباری تفلیس 

تصویر زیبا از تپه آولاباری تفلیس

کلیسایی که امروزه در آولاباری شاهد آن هستیم در سال ۱۲۷۸ – ۱۲۸۹ به دستور شاه دمیتری (Demetre Tavdadebuli) ساخته شد و تا امروز چند بار بازسازی شد. در سال ۱۹۷۴ این کلیسا به طور کامل به یک سالن تئاتر تبدیل شد و حدود ۶ سال بعد در تاریخ ۱۹۸۰ کاربری خود را پس گرفت و باز هم به کلیسا مبدل گشت.

اقامت و دسترسی به تپه آولاباری تفلیس

ایستگاه مترو آولاباری در نزدیکی این منطقه قرار دارد و دسترسی مسافران را به این منطقه راحت تر کرده است. همچنین در اینجا برای اقامت کوتاه مدت مسافران تور گرجستان، هتل آولاباری ساخته شده است که در ۱۳ کیلومتری فرودگاه بین اللملی تفلیس واقع شده و دارای خدمات متنوعی از جمله وای فای رایگان، تهویه مطبوع، سالن مشترک غذا خوری و اتاق هایی با بالکن که دارای منظره رو به شهر است. تنها با ۱۲ دقیقه پیاده روی ازهتل می توان به ایستگاه مترو رسید. فاصله این هتل با تئاتر روستاولی حدود ۱,۳ کیلومتر می باشد.

امیدواریم که این مطلب در سفر به گرجستان برای شما مفید واقع شود.

خواهشمندیم در صورتیکه قصد سفر به کشور گرجستان را دارید،برای رزررو تور گرجستان با ما در تماس باشید.


منبع » تپه آولاباری تفلیس

هتل کیمیا ۴ قشم

هتل کیمیا ۴ قشم

هتل کیمیا ۴ قشم واقع در میدان جهاد، آخرین هتل از گروه هتل های کیمیا می باشد که در سال ۱۳۹۲افتتاح و آماده خدمات رسانی به گردشگران تور قشم شد. ساختمان این هتل متشکل از ۴ طبقه به همراه ۴۴ باب اتاق با امکانات مناسب اقامتی می باشد.موقعیت جغرافیایی عالی این هتل با دسترسی آسان به مرکز شهر، تازه تاسیس بودن و استفاده از تجهیزات و امکانات مدرن و استاندارد سبب گردیده تا اکنون به عنوان یکی از بهترین هتل های قشم مطرح شود.


ساختمان هتل کیمیا ۴ قشم 

ساختمان هتل کیمیا ۴

فاصله نزدیک هتل به بازار بین المللی ستاره قشم و مرکز خرید بزرگ خلیج فارس از جمله مزیت های انتخاب آن می باشد. لازم به ذکر است اتاق های چهار تخته این مجموعه فاقد نور کافی می باشند.

امکانات هتل کیمیا ۴ قشم

از جمله امکانات هتل میتوان به سیستم تهویه مطبوع - آشپزخانه - کتری برقی - مایکروفر سرویس غذاخوری - یخچال - آبگرمکن - کانال های مجاز ماهواره ای - تلویزیون - تلفن - اتاق نشیمن با مبل های تخت شو یک و دو نفره - صندوق امانات اختصاصی - امکانات تهیه رایگان چای در اتاق - مینی بار ( در صورت درخواست ) - سشوار - دسترسی به اینترنت WIFI اشاره کرد.


لابی هتل کیمیای ۴ قشم 

لابی هتل کیمیای ۴

خصویات اتاق های هتل کیمیا ۴ قشم


اتاق های هتل کیمیای ۴ قشم

اتاق های هتل کیمیای ۴

  • دو تخته برخی واحد ها یک نفر ظرفیت اضافه دارد ( کاناپه تخت خوابشو )
  • سه تخته برخی واحد ها یک نفر ظرفیت اضافه دارد ( کاناپه تخت خوابشو )
  • سوئیت یک خوابه پنج نفره یک نفر ظرفیت اضافه دارد ( کاناپه تخت خوابشو )
  • سوئیت دو خوابه چهار نفره یک نفر ظرفیت اضافه دارد ( کاناپه تخت خوابشو )

جاذبه های اطراف کیمیا ۴ قشم

  • فاصله تا پارک زیتون ۸ دقیقه با خودرو (۶ کیلومتر و ۵۵ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر ۸ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۷۸۴ متر)
  • فاصله تا روستای لافت ۵۱ دقیقه با خودرو (۵۶ کیلومتر و ۲۹۳ متر)
  • فاصله تا جنگل دریایی حرا ۵۱ دقیقه با خودرو (۵۸ کیلومتر و ۴۹۵ متر)
  • فاصله تا دره ستارگان ۳۰ دقیقه با خودرو (۲۳ کیلومتر و ۸۷ متر)
  • فاصله تا قلعه پرتغالی ها ۱۵ دقیقه پیاده (۱ کیلومتر و ۲۶۰ متر)
  • فاصله تا غارهای خوربس ۱۸ دقیقه با خودرو (۱۴ کیلومتر و ۲۰۶ متر)
  • فاصله تا چاه های تاریخی تل آو(طلا) ۵۰ دقیقه با خودرو (۵۵ کیلومتر و ۷۶۴ متر)
  • فاصله تا غار نمکدان ۱۰ دقیقه پیاده (۸۰۷ متر)
  • فاصله تا تنگه چاهکوه ۱,۳ ساعت با خودرو (۹۳ کیلومتر و ۹۹۶ متر)
  • فاصله تا جزایر ناز ۲۹ دقیقه با خودرو (۲۷ کیلومتر و ۳۵۱ متر)
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم ۶ دقیقه پیاده (۴۸۳ متر)
  • فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره ۸ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۲۷۴ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس ۸ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۷۸۵ متر)

آدرس هتل کیمیا ۴ قشم

جزیره قشم - میدان جهاد - بلوار صیادان

تلفن تماس : ۰۷۶۳۵۲۲۶۶۰۰

منبع : هتل کیمیا 4 قشم