اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

اظلاعات گردشگری | معرفی جاذبه های توریستی و هتل

جاذبه های توریستی | دیدنی های شهر های مختلف | هتل های شهر های مختلف

مدارک مورد نیاز برای ویزا در سفارت آلمان

مدارک ویزای آلمان

برای دریافت ویزای آلمان لازم است مدارک زیر را در وقت تعیین شده به سفارت آلمان ارائه دهید.

شناسنامه و کارت ملی
گواهی اشتغال به تحصیل مختص دانش آموزان دبستانی ، دبیرستانی و دانشجویان.
اجازه کتبی و رسمی والدین یا قیم قانونی مختص کودکانی که تنها یا به همراه شخص ثالثی سفر می کنند.

کارت صنفی، ‌صورت‌حساب بانکی (مشروح عملیات ماه آخر) یا دفترچه حساب پس‌انداز با تاریخ گشایش حساب برای مشاغل آزاد.

گذرنامه باید دارای اعتبار بیشتر از ۶ ماه از تاریخ پایان اعتبار ویزای درخواستی باشد. برای تهیه کپی از صفحاتی که مهر ویزادر آن خورده است و صفحات اول تا پنجم تهیه نمایید.

سه قطعه عکس رنگی زمینه سفید جدید؛ اگر نام همراهان در پاسپورت درخواست کننده ی ویزا درج شده باشد، وجود دو قطعه عکس رنگی از هر یک از آن ها در مدارک الزامی است.طبق مقررات شینگن، عکس متقاضی بر روی برچسب ویزا چاپ خواهد شد.

دعوت نامه؛ دعوت‌نامه ای باید از طریق فردی که شما را می شناسد و مقیم آلمان باشد، برای شما ارسال شود. در صورت نداشتن دعوت‌نامه برگه ای که تاکید می‌کند شما برای تمام مدت اقامت در آلمان هتل رزرو کرده‌اید یا سند مالکیت، قبض مالیات ملکی و یا قبض عوارض سکونت که نشان از این باشد که شما در آلمان صاحب مسکن هستید.

اسناد رسمی شغلی و منابع مالی؛ دقت کنید که قصد سفر و مدت آن باید با سطح امکانات مالی تناسب داشته باشد. این معیار بر اساس حداقل حقوق روزانه ضرب در تعداد روز های اقامت محاسبه می‌شود.

سند قانونی ثبت مؤسسه، صورت‌حساب بانکی (مشروح عملیات بانکی ماه آخر) یا دفترچه حساب پس‌انداز با تاریخ گشایش حساب برای صاحبان صنوف، تجار، صاحبان صنایع.

گواهی اشتغال به کار (تاریخ دقیق شروع به کار و مدت مرخصی)‌، فیش حقوق ماه قبل و صورت‌حساب بانکی (مشروح عملیات بانکی ماه آخر) یا دفترچه حساب پس‌انداز با تاریخ گشایش حساب برای کارمندان.

گواهی کار، صورت‌حساب بانکی (مشروح عملیات بانکی ماه آخر) یا دفترچه حساب پس‌انداز متکفل (شوهر، پدر) با تاریخ گشایش حساب برای اشخاص تحت تکفل ( زنان خانه‌دار یا فرزندان) ؛ کلیه این مدارک باید بر روی سربرگ انگلیسی و مهر شده در وقت سفارت ارائه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.